Kies hier je rubriek:

Coen en Flip??? 14 november 2008
elaz

Wat denken jullie worden Coen en Flip een stel?

17 november 2008
KIT

Geen idee...zit me eigenlijk nog steeds af te vragen waar Mick is gebleven nu hij geen verkering met Flip (meer) heeft...

Ik zou het wel leuk vinden als Flip weer es iets zou gebeuren!

17 november 2008
MetallicAFan

Nou, ik denk wel dat flip op koen verliefd is/wordt, maar andersom weet ik niet... Als ze wat met elkaar krijgen zou ik dat wel cool vinden, maar ik vind het jammer dat mick weg is, k vind mick en flip als stel toch leuker

17 november 2008
elaz

ja ik vond mick en flip ook goed bij elkaar passen en idd waar is mick opeens gebleven???

17 november 2008
Lesaga

Geen idee

17 november 2008
tymon2

ik vin koen en flip beter bij elkaar passen

zag je niet dat koen en flip verlieft naar elkaar kijken de hele tijd als ze samen in beeld zijn ik denk dat het iets gaat worden tussen hun

18 november 2008
elaz

ik denk het ook wel hoor ik zou het in ieder geval heel leuk vinden

18 november 2008
rebeccarummy

ik denk dat ze allebei verliefd zijn.

zie ze maar kijken

18 november 2008
elaz

vandaag keken ze ook weer zo naar elkaar met die stage in de les. Misschien doet Coen alsof ie op meisjes valt om er bij te horen of hij durft het nog niet te zeggen en doet het daarom.

18 november 2008
Ritzha

Nou ik denk wel dat die twee verliefd zijn op elkaar. En ook tijdens het basketballen. Dacht Koen echt dat hij met Tobias aan het basketballen was.
Volgens mij niet. Ja volgens mij vind koen flip gewoon hartstike leuk. En anderzom

19 november 2008
lovesSpangaSs

vandaag was het eigenlijk ook al wel heel erg duidelijk! Ze hadden het over meiden een cijfer geven en Koen zei dat hij dat niet kon.. toen ging Flip over op jongens een cijfer geven en Koen begon ook mee te doen... en hebben jullie gezien wat er morgen gaat gebeuren??? een knuffel en een zoen dat wil ik niet missen... morgen zeker kijken dus

20 november 2008
MetallicAFan

Ik vond het gisteren ook wel overduidelijk met dat cijfers geven enzo. Ik lees altijd een week vooruit wat er gaat gebeuren, dus ik wist het eigenlijk al  Ik vind het leuk dat er met flip ook weer eens wat gebeurt  Alleen ik mis mick nog steeds xD

(je kunt op nederland3.nl/gids kijken als je wilt weten wat er bijv. volgende week woensdag of donderdag gebeurt, is heel handig als je (net als ik) verslaafd aan spangas bent xD)

20 november 2008
LanaCORE

Handige tips. (van METELLICAFAN)

Waarom Metellica ik haat dat! XD

Zo'n kind in myn klas zegt dat zijn vader een van die metelica's is ofsoo

20 november 2008
robinxxxx

ja ik denk het

21 november 2008
SpangaSfan_17

Ik moet zeggen ik vind het echt superleuk dat er zo'n verhaallijn in Spangas zit. Maar vond Mick toch knapper dan Koen, maar ik kijk er uit naar wat er allemaal gaat gebeuren tussen Flip en Koen. Hopen dat het wat langer duurt dan tussen Mick en Flip

Vorige pagina   1    2    3    4    5       

NCRV Zapp

Home About Nieuws Klets mee Profielen & Profielen Prijsvragen Uitzendingen Testen Extra Flip Tobias Jole Fay Nassim Barry Irmak Lana Luxor Avalanche