Kies hier je rubriek:

Spangalis college 19 april 2008
lovesSpangaSs

Spangalis college is echt een mooie school en op een leuke locatie!
Echt leuk dat ze het nu als filmlocatie doen voor Spangas te vet gewoon

21 april 2008
kristyyy

Het is inderdaad mooi gemaakt ja. Ik dacht in het begin toen ik Spangas keek dat het een echte school was

21 april 2008
lovesSpangaSs

Het is ook een echte school in Amsterdam Noord
Die staat leeg en Spangas gebruikt hem

21 april 2008
babban

jaaaaaa ik dagt toen ik keek voor het eerst wat ziet het er tog pragtig uit ik wil er wel met de school een kijkje nemen.

21 april 2008
inigar

ik vind het egt eeb vette locatie!  ik vind spangas Gewoon de lauwste!

21 april 2008
kristyyy

Is het echt serieus een echte school geweest? Oh... ik dacht dat ik zag op de televisie dat het echt gewoon een soort studio was, dat de school speciaal werd gemaakt voor Spangas. Nou ja, het zal wel

21 april 2008
xIKxEETxJOUx

als se spangas in studios  souden maken
sou het vast minder mooi sijn
:]

22 april 2008
babban

dat vind ik niet het zou denk ik net zo mooi zijn als op tv vinden jullie niet????

22 april 2008
avlanchecatso

GELIJK HEB JE!!!!!

22 april 2008
vuurwater

Gelijk!

25 april 2008
lovesSpangaSs

je kon er al achterkomen als je goed naar de serie keek want als ze op de trap opnemen zie je op de achtergrond een flat
ik ben dus maar eens gaan zoeken en heb het gebouw gevonden en uitgebreid foto's van gemaakt ze waren toen alleen niet aan het opnemen want het was zaterdags   

26 juni 2009
Ritzha

Waar staat dan precies het spangaslis college?
Ik zou het graag een keer willen zien.

1 december 2009
jully

ik zou er zo graag naar toe willen egt dan zou ik mijn 2 beste vriendinnen meenemen maar ik had het een keer gewonnen alleen toen kon ik niet dus ik zou er graag nog naar toe willen egt waar dus als de scteurs dit lrzen geef me nog een kans

1 december 2009
jully

spangas de best!!!!!!!!!!! wwoooooooooooowwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!

19 maart 2010
JasPaa

ja ik oeps gemorst

Vorige pagina   1    2       

NCRV Zapp

Home About Nieuws Klets mee Profielen & Profielen Prijsvragen Uitzendingen Testen Extra Flip Tobias Jole Fay Nassim Barry Irmak Lana Luxor Avalanche