Kies hier je rubriek:

WAT WIL JIJ LATER WORDEN? 30 oktober 2011
elifje

hallo allemaal... ik zit in de 2e en moet dit jaar kiezen wat ik wil worden ik wil later juf worden of ik wil werken in een kinderdagverblijf , maar wat wil jij later worden misschien dat ik er ook wat aan heb alvast bedankt

groetjes elif

31 oktober 2011
elifje

zinjn er nog leuke beroepen die jullie later willen doen?

31 oktober 2011
juno2003

GHYURE

31 oktober 2011
elifje

heej bedankt heel lief van jullie voorhet reageren ik ben nu 14 dus ik kan als ik wil volgend jaar in een winkel werken maar dat wil ik voor extra geld ik zou het dus niet heel mijn leven willen doen

1 november 2011
elifje

zijn er nog leuke beroepen waar ik over kan nadenken?

1 november 2011
XxmarleenxX

ik wil denk modeontwerpster worden of fotografe.Maar secretaresse lijkt me ook wel leuwk

1 november 2011
jessicakamp

ik wil juf m=worden misschien

1 november 2011
Tjoepke

ik wil later rechercheur worden. of politie.Ik kan best goed leren dus ik kan denk ik wel de opleiding doen.maar dat betekent nartuurlijk niet dat ik niet mijn best doe.

1 november 2011
elifje

jaa indd modeontwerpster is leuk. ik vind het soms ook leuk om allemaal leuke mode dingen te tekenen voor iets maar ik zou het niet echt heel mijn leven willen doen nu is het een hobby bijv kok worden ik vind koken leuk(maar ben er serieuz slecht in) maar ik zou het niet als opleiding willen doen| omdat toch goed met kinderen om kan gaan wil ik toch wat met kinderen doen maar toch heel erg bedankt voor jullie reacties

1 november 2011
orgulloso

Ik wil graag entertainer worden in een warm land

1 november 2011
orgulloso

Ik wil graag entertainer worden in een warm land

1 november 2011
elifje

hahah ja dat kan , maar dat is niks voor mij haha

2 november 2011
veertjee99

kindercrèches leuk adn dat kan nii hahaha

2 november 2011
elifje

ja daar dacht ik dus oowk aan

2 november 2011
veertjee99

oke dat lijkt mij echt heel leuk en ik wet zkker dat ik dat ga doen!!!

Vorige pagina   1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11 . . . .   96       

NCRV Zapp

Home About Nieuws Klets mee Profielen & Profielen Prijsvragen Uitzendingen Testen Extra Flip Tobias Jole Fay Nassim Barry Irmak Lana Luxor Avalanche