hallo allemaal... ik zit in de 2e en moet dit jaar kiezen wat ik wil worden ik wil later juf worden of ik wil werken in een kinderdagverblijf , maar wat wil jij later worden misschien dat ik er ook wat aan heb alvast bedankt
heej bedankt heel lief van jullie voorhet reageren ik ben nu 14 dus ik kan als ik wil volgend jaar in een winkel werken maar dat wil ik voor extra geld ik zou het dus niet heel mijn leven willen doen
ik wil later rechercheur worden. of politie.Ik kan best goed leren dus ik kan denk ik wel de opleiding doen.maar dat betekent nartuurlijk niet dat ik niet mijn best doe.
jaa indd modeontwerpster is leuk. ik vind het soms ook leuk om allemaal leuke mode dingen te tekenen voor iets maar ik zou het niet echt heel mijn leven willen doen nu is het een hobby bijv kok worden ik vind koken leuk(maar ben er serieuz slecht in) maar ik zou het niet als opleiding willen doen| omdat toch goed met kinderen om kan gaan wil ik toch wat met kinderen doen maar toch heel erg bedankt voor jullie reacties