Kies hier je rubriek:

Flip en Tobias gaan uit Spangas! 3 februari 2011
RomySmile

heey iedereen!

Ik lees net op het internet dat Flip en Tobias uit de serie willen gaan! ): Ze willen stoppen als seizoen 5 begint! Wat vinden jullie erg van? Ik vind het echt vreselijk! Zonder hun is SpangaS niet meer compleet! Ze horen er echt bij, vind ik..

xx

3 februari 2011
carles

wat!!!!

waar heb je dat gelezen laat het me weten het kan echt niet zonder hun wie is dan verlieft op wijnand wie maakt flouwe grappen uit

o no

ging dan maya of stan er maar uit niet hun

xxx jeannet

3 februari 2011
RomySmile

@mis_nike hoezo is het niet duidelijk genoeg? Ik zeg toch dat ze willen stoppen wanneer seizoen 5 begint? als je deze klets mee zo stom vind en je het al weet, waarom reageer je dan? ik vraag alleen om je mening wat jullie er van vinden dat ze er uit gaan, meer niet!

_

ik heb het gelezen op deze site, daar kun je ook naar een gesprek luisteren waar bij marius (tobias) het vertelt

http://www.funx.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=12240:spangas-tweeling-tobias-en-flip-uit-de-serie&catid=75:film-a-tv&Itemid=346

3 februari 2011
colourlips

Avalanche gaat er ook uit!
stond in de kids week.

3 februari 2011
ietje1

en gaat avalanche er ook uit????????

3 februari 2011
RomySmile

Gaat Avalanche er ook uit? Aah, jammer! Maar ik vind het iets erger dat Flip en tobias er uit gaan, ik vond hun namelijk het leukste uit Spangas..  

3 februari 2011
ballipetekcik

ik haat het dat er acteurs uit de film stappen ik vind dat egt niet leuk !!!!!! spangas is geen spangas meer ik hoop dat de website dan nog wel bestaat want www.spangas.nl is ook superleuk !! xxxjes petek

3 februari 2011
LinsSpangasFreek

Het is net als anubis, (dat keek ik vroeger toen ik nog klein was) als een paar mensen die het zowat opgestard hebben eruit gaan gaat de rest er ook  uit en dan bestaat SpangaS denk ik niet meer echt kut

Groetjes Lindsey

3 februari 2011
0516al

wat dom, ze zijn echt een van de beste acteurs in spangas!

p.s

echt heel jammer!

3 februari 2011
missanais

Neeee tog niet Avalanche!!!

En ook niet Tobias & Flip

3 februari 2011
myMillenn11

nee dat is niet leuk omdat er anders niks aan is op spangas

3 februari 2011
joella1998

Daar is nik van waar joh, het kan goed zijn hoor, maar dat laat spangas rond die tijd zelf ook wel weten;-)

3 februari 2011
bozju

wtf@@@@@ hoe kan dat?? wie speelt er runescape? en uhh hoe doen jullie die smileys wtf@@@

3 februari 2011
jannelovebung

wat erg! ik wil ze er niet uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   !!!!!!!!!

3 februari 2011
RomySmile

@/agenda/joella1998/ ja, dat is wel zo. maar marius (tobias) zei het wel zelf op de radio. ik vind het echt heel jammer!

maar tot die tijd ga ik dan nog maar genieten van de momenten dat ze er nog zijn! (:

Vorige pagina   1    2    3    4       

NCRV Zapp

Home About Nieuws Klets mee Profielen & Profielen Prijsvragen Uitzendingen Testen Extra Flip Tobias Jole Fay Nassim Barry Irmak Lana Luxor Avalanche